.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای تسهیلات به واحدهای متوسط مازندران

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز اعطای تسهیلات به واحدهای متوسط استان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مرتضی هاشم پور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت مازندران در ساری افزود:همه واحدهای تولیدی نیمه کاره و و راکد باید در سایت amar.snat.jov.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: درصورت عدم ثبت نام، واحدهای مذکور جز طرح های راکد قلمداد و در ارتباط با نظام بانکی با مشکل مواجه می شوند.

هاشم پور اظهارداشت: واحدهای تولیدی که دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی هستند با پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش می توان واحدهای تولیدی فوق را فعال کرد.

هاشم پور ادامه داد: 30 طرح بالا پیشرفت فیزیکی بالا 80 درصد را شناسایی کردیم و با معرفی به بانکهای عامل می توانیم این طرحها را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش دارند افزود: با اعطای تسهیلات به این واحدها می توان اشتغال آنها را حفظ کرد.

وی به ذخیره 500 هزار تن مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: دولت برای حمل و نقل و قیمت مرکبات، پنج میلیارد تومان یارانه به استان اختصاص داده است.

هاشم پور، به تعهد بیش از 27 هزار شغل به این سازمان اشاره کرد و افزود: همه عضو خانه صنعت معدن و تجارت باید تلاش کنند تا مشکل اشتغال استان رفع شود.

وی ادامه داد: سازمان صنعت و معدن دارای مشکلات فراوانی در بحث اشتغال بوده و تنها 50 درصد تعهدات خود را در کارگروه اشتغال استان در سامانه رصد به ثبت رسانده است.

هاشم پور، به اختصاص اعتبار یک میلیاردو 500 میلیون تومان برای صنعت قالیبافی دراستان اشاره و یادآور شد: تعداد 960 قالیباف دارای کارت هویت و بیمه هستند و هرکدام بالغ بر یک میلیون 500 تومان تسهیلات از این سازمان دریافت کردند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.